Hi-Vision*
Teemme asiat helpoiksi!

Hi-Vision Oy (hi-vision.fi) » Internet vie nopeasti tilaa televisiolta ja lehdiltä:

Tiedotteita:

19.06.2017: Verkkotunnuksiin liittyviä huijauslaskuja taas liikkeellä » Lue lisää

22.01.2016: Uusi haittaohjelma leviää – nyt kannattaa varoa sähköposti­liitteitä » Lue lisää

08.01.2016: Yritysten on 9.1. alkaen kerrottava verkkosivuillaan kuluttajille riidanratkaisuelimestä » Lue lisää

31.08.2015: Flash-pohjainen sisältö lakannee toimimasta verkkosivustoilla jo pian » Lue lisää

03.12.2014: Muista tarkistaa sivujesi viestilomakkeiden toiminta säännöllisesti » Lue lisää

06.08.2014: Massiivinen tietomurtoaalto – nyt on hyvä hetki vaihtaa taas salasanoja » Lue lisää

18.06.2014: Lisää hyviä syitä hankkia mobiili­sivut tai uusia vanhat mobiili­yhteen­sopiviksi » Lue lisää

31.03.2014: Aiheettomia ilmoituksia toimimattomista verkko-osoitteista » Lue lisää

13.09.2013: Yli sataan suomalaiseen verkkopalveluun murtauduttu » Lue lisää

24.07.2013: Ole tarkkana sosiaalisen median markkinointipalveluita hankkiessa » Lue lisää

Tiedotteet RSS-syötteenä

Viestintäviraston välittäjäVälitämme fi-verkkotunnuksia

Internet vie nopeasti tilaa televisiolta ja lehdiltä

TNS Gallup teki tutkimuksen suomalaisten nuorten aikuisten mediankäytöstä, ja tulos yllätti tutkijatkin; Jo 70 prosenttia 18-24-vuotiaista pitää nettiä tärkeämpänä kuin televisiota, ja 20 prosenttia heistä ei katso enää lainkaan televisiota lähetysaikaan, eli he katsovat vain tallennettuja tai verkossa julkaistavia ohjelmia, mikä luonnollisesti vähentää TV-mainonnan merkitystä.

Television ahdinkoa voivat pahentaa jatkossa myös Suomeen rantautuvat nettivideopalvelut, kuten HBO Nordic ja Netflix, jotka tarjoavat sarjoja ja elokuvia edullisesti, ilman perinteisen television viiveitä.

Myös nuoren väen suosimat lehdet ja osa sanomalehdistä ovat menettäneet lukijoita; Tämä näkyy jo lehtien lakkauttamisina ja henkilöstövähennyksinä.

Yritysten on tämän murroksen keskellä pikaisesti uusittava mainostus- ja markkinointistrategioitaan enemmän nettipainotteisiksi, jos mielivät tavoittaa asiakkaikseen nämä "diginatiivit". Mainosbarometrissä tämä muutos nähtiinkin jo; Nettimainonta, kuten hakemistopalvelut, bannerimainonta ja Facebook-mainonta, ovat selvässä kasvussa perinteisiin markkinointikanaviin nähden. Luonnollisesti yritykset, joilla ei vieläkään ole kattavia ja palvelevia verkkosivuja, eivät ole edes olemassa nuoren väen näkökulmasta.

Näihin haasteisiin meillä alan ammattilaisilla on ratkaisut.

Lue lisää:
Yle: Nettinuoret sulkevat televisionsa ja tappavat lehtensä
Barometri: Printtimedian mainosnäkymät synkät

Asiakaspalvelu: 040 8491 263 (ma-to klo 9-15)

hi-vision.fi


Ylös